מלאו את הפרטים

להרשמה לוובינר
אנא מלאו את טופס - מלאו את הפרטים

ההשתתפות ללא עלות

הסיבות מאחורי התנהגות גולשים

בין רגשות לחווית משתמש:

RICHKID מארחת את סיון פרידמן יוסף בוובינר שבו נלמד לזהות לא רק מה קורה כשהגולשים נוטשים או מבצעים פעולה באתר, אלא גם להבין את ה"למה" הרגשי שמאחורי ההחלטות שלהם

מנהלת אסטרטגיה

RICHKID

פסיכולוגית חברתית המתמחה בחקר ניורומרקטינג

JOIN OUR WEBINAR JOIN OUR WEBINAR JOIN OUR WEBINAR

JOIN OUR WEBINAR JOIN OUR WEBINAR JOIN OUR WEBINAR

JOIN OUR WEBINAR JOIN OUR WEBINAR JOIN OUR WEBINAR

 

הוובינר

סדרת הוובינרים שלנו עוסקת בהפיכת אתרים למנועי צמיחה. אבל אנחנו יודעים שחלק בלתי נפרד מהצלחת כל אתר – בין אם שיווקי או איקומרס – הוא היכולת למדוד, לנתח ולהוציא לפועל, וחוזר חלילה. היום יש מגוון כלים שמציגים לנו מה קרה באתר: לחצו או לא, נטשו או המשיכו. אבל האם אי פעם עצרתם לשאול את עצמכם למה? למה הם לחצו? למה הם לא המשיכו? למה קופי כזה או עיצוב אחר גרם לפעולה – או אולי דווקא למניעת פעולה?

 

בדיוק בשביל זה אנחנו מזמינים אתכם לוובינר החדש שלנו לפתוח את שנת 2025:

"בין רגשות לחוויית משתמש: הסיבות שמאחורי התנהגות גולשים."

 

בוובינר נארח את סיון פרידמן יוסף, פסיכולוגית חברתית המתמחה בנוירומרקטינג, קבלת החלטות והתנהגות צרכנים.

 

נלמד מסיון איך לזהות את הסיבה האמיתית שמאחורי ההתנהגות של הגולשים באתר, ואיך לתת פתרונות מדויקים יותר. איך להגביר תחושת ביטחון באתרי איקומרס ולשפר את חוויית המשתמש כך שתוביל לתוצאות טובות יותר. איך לצמצם עומס קוגניטיבי ולמנוע התלבטויות מיותרות. ואיך להתאים מסרים וטריגרים לסוגי המוטיבציה של קהל היעד שלכם.

 

בקיצור, נבין את הרגשות שמניעים את הגולשים – ונלמד איך להפוך אותם להצלחה.

 

סיון פרידמן יוסף:

פסיכולוגית חברתית ויועצת לחברות מובילות בישראל, בעלת התמחות במחקרי נוירומרקטינג, חוויית משתמש, והתנהגות צרכנים.

פרידמן, משלבת ידע עמוק בפסיכולוגיה, שיווק ודאטה, ועוזרת לחברות להבין לעומק את התנהגות הלקוחות שלהן. היא מובילה מחקרים פורצי דרך הכוללים ניתוח רגשות, מעקב תנועות עיניים וזיהוי חסמים פסיכולוגיים ומספקת לחברות כלים פרקטיים לשיפור חוויית המשתמש תוך התאמת אסטרטגיות שיווק מדויקות יותר.

מתי?

הוובינר יתקיים ביום רביעי, ה-8.1.25, בשעה 11:00

 

דוברים

מנהלת אסטרטגיה

RICHKID

פסיכולוגית חברתית המתמחה בחקר ניורומרקטינג

עם מה תצאו מהוובינר

01

למה גולשים מתנהגים כפי שהם מתנהגים: מעבר מה"מה" ל"למה" באמצעות נוירומרקטינג

02

איך ליצור אמון באתרי איקומרס ולחזק את הקשר עם הלקוחות

03

דרכים לצמצום עומס קוגניטיבי ולמנוע נטישת גולשים

04

התאמת מסרים וטריגרים לפי המוטיבציה של קהלי היעד

 

 

 

 

Privacy Policy   Terms & Conditions