- 8.1.25
- יום רביעי
- 11:00
RICHKID
ההשתתפות ללא עלות
RICHKID מארחת את סיון פרידמן יוסף בוובינר שבו נלמד לזהות לא רק מה קורה כשהגולשים נוטשים או מבצעים פעולה באתר, אלא גם להבין את ה"למה" הרגשי שמאחורי ההחלטות שלהם
JOIN OUR WEBINAR JOIN OUR WEBINAR JOIN OUR WEBINAR
JOIN OUR WEBINAR JOIN OUR WEBINAR JOIN OUR WEBINAR
JOIN OUR WEBINAR JOIN OUR WEBINAR JOIN OUR WEBINAR
סדרת הוובינרים שלנו עוסקת בהפיכת אתרים למנועי צמיחה. אבל אנחנו יודעים שחלק בלתי נפרד מהצלחת כל אתר – בין אם שיווקי או איקומרס – הוא היכולת למדוד, לנתח ולהוציא לפועל, וחוזר חלילה. היום יש מגוון כלים שמציגים לנו מה קרה באתר: לחצו או לא, נטשו או המשיכו. אבל האם אי פעם עצרתם לשאול את עצמכם למה? למה הם לחצו? למה הם לא המשיכו? למה קופי כזה או עיצוב אחר גרם לפעולה – או אולי דווקא למניעת פעולה?
בדיוק בשביל זה אנחנו מזמינים אתכם לוובינר החדש שלנו לפתוח את שנת 2025:
"בין רגשות לחוויית משתמש: הסיבות שמאחורי התנהגות גולשים."
בוובינר נארח את סיון פרידמן יוסף, פסיכולוגית חברתית המתמחה בנוירומרקטינג, קבלת החלטות והתנהגות צרכנים.
נלמד מסיון איך לזהות את הסיבה האמיתית שמאחורי ההתנהגות של הגולשים באתר, ואיך לתת פתרונות מדויקים יותר. איך להגביר תחושת ביטחון באתרי איקומרס ולשפר את חוויית המשתמש כך שתוביל לתוצאות טובות יותר. איך לצמצם עומס קוגניטיבי ולמנוע התלבטויות מיותרות. ואיך להתאים מסרים וטריגרים לסוגי המוטיבציה של קהל היעד שלכם.
בקיצור, נבין את הרגשות שמניעים את הגולשים – ונלמד איך להפוך אותם להצלחה.
סיון פרידמן יוסף:
פסיכולוגית חברתית ויועצת לחברות מובילות בישראל, בעלת התמחות במחקרי נוירומרקטינג, חוויית משתמש, והתנהגות צרכנים.
פרידמן, משלבת ידע עמוק בפסיכולוגיה, שיווק ודאטה, ועוזרת לחברות להבין לעומק את התנהגות הלקוחות שלהן. היא מובילה מחקרים פורצי דרך הכוללים ניתוח רגשות, מעקב תנועות עיניים וזיהוי חסמים פסיכולוגיים ומספקת לחברות כלים פרקטיים לשיפור חוויית המשתמש תוך התאמת אסטרטגיות שיווק מדויקות יותר.
הוובינר יתקיים ביום רביעי, ה-8.1.25, בשעה 11:00
אנחנו RICHKID, חברה לתכנון אסטרטגי ובניית אתרים.
אנחנו עובדים עם חברות שחוו צמיחה או שינוי משמעותי, ומבינות שהאתר הקיים שלהן לא מצליח להדביק את הקצב של ההצלחה העסקית שלהן. אנחנו כאן כדי לסגור את הפער הזה.
הצוות שלנו עובד יחד עם מנכ״לים, סמנכ״לי שיווק והנהלות של חברות עם פעילות לוקאלית וגלובלית, בהן סודה סטרים, נספרסו, וואן זירו, נופר אנרגיה, אורמת טכנולוגיות, אלקטרה, דלוייט, טקדה, אינווסטינג, עיריית תל אביב ועוד.
בשילוב התהליך האסטרטגי הייחודי שלנו, אנחנו עוזרים לספר מחדש את הסיפור של החברה ולשדרג את האתר לכזה שישקף את החזון שלה ושל האנשים שמרכיבים אותה, משרת את השיווק, המכירות והתפעול – ומביא גאווה לארגון כולו.