- 27.11.24
- יום רביעי
- 11:00
RICHKID
RICHKID מארחת את יאן יאנקו, איש אסטרטגיה ושיווק בוובינר בו יסביר לנו איך עוברים מעבודה טקטית ומרדף אחר משימות לעבודה מתודולוגית ואסטרטגית שמקדמת את הארגון
JOIN OUR WEBINAR JOIN OUR WEBINAR JOIN OUR WEBINAR
JOIN OUR WEBINAR JOIN OUR WEBINAR JOIN OUR WEBINAR
JOIN OUR WEBINAR JOIN OUR WEBINAR JOIN OUR WEBINAR
אנחנו בריצ'קיד עובדים עם חברות שזהו כבר האתר השני שלהן, כאשר הבעיה העיקרית שהן נתקלות בה היא שהאתר הקיים לא מצליח להדביק את הקצב של ההצלחה העסקית שלהן. אנחנו כאן כדי לסגור את הפער הזה, לזהות את מנועי הצמיחה של החברה, ולהקים אתר שישקף את החזון שלה, יעצים את המכירות, השיווק והתפעול – ויעניק גאווה לארגון כולו.
סדרת הוובינרים שלנו עוסקת באיך להפוך אתרים למנועי צמיחה, אך אנחנו יודעים שלפני הכל, הרבה תלוי באנשים עצמם – באלה המרכיבים את החברה. כחלק מהעבודה היומיומית שלנו עם בעלי תפקידים במגוון ארגונים, אנו מבינים יותר ויותר עד כמה פוקוס חשוב להצלחת העבודה שלנו.
אבל מה זה אומר בפועל? לשם כך אנו מזמינים אתכם להצטרף לוובינר "מכאוס לפוקוס: כלים ושאלות לבניית אסטרטגיה שיווקית שתשפיע על התוצאות שלכם."
בוובינר נארח את יאן יאנקו, איש אסטרטגיה ושיווק, העובד עם יזמים, בעלי עסקים ומנהלים בכירים, ועוזר להם לצאת מהכאוס היום-יומי וליצור פוקוס עסקי.
נלמד מיאן שיטות אפקטיביות לקחת שליטה על אינסוף פגישות, יעדים, מצגות ורעיונות – כיצד לכוון את מאמצי הארגון למקומות שיניבו תוצאות, ואיך לעבור מעבודה טקטית ומרדף אחר משימות לעבודה מתודולוגית. בקיצור, איך עוברים מכאוס לפוקוס.
יאן יאנקו:
איש אסטרטגיה ושיווק שעובד עם יזמים, בעלי עסקים ומנהלים בכירים ועוזר להם לצאת מהכאוס היום-יומי ולייצר פוקוס עסקי. יאנקו התחיל את דרכו כאיש פרסום דיגיטלי ובשנים האחרונות התרחב לעולם האסטרטגיה והשיווק. יאנקו מתמקד במציאת אתגרים שיווקיים, תפעוליים או עסקיים שמונעים מחברות לצמוח וביצירת מפה שעוזרת לכל העסק להבין לאן העסק הולך.
הוובינר יתקיים ביום רביעי, ה-27.11, בשעה 11:00
אנחנו RICHKID, חברה לתכנון אסטרטגי ובניית אתרים.
אנחנו עובדים עם חברות שחוו צמיחה או שינוי משמעותי, ומבינות שהאתר הקיים שלהן לא מצליח להדביק את הקצב של ההצלחה העסקית שלהן. אנחנו כאן כדי לסגור את הפער הזה.
הצוות שלנו עובד יחד עם מנכ״לים, סמנכ״לי שיווק והנהלות של חברות עם פעילות לוקאלית וגלובלית, בהן סודה סטרים, נספרסו, וואן זירו, נופר אנרגיה, אורמת טכנולוגיות, אלקטרה, דלוייט, טקדה, אינווסטינג, עיריית תל אביב ועוד.
בשילוב התהליך האסטרטגי הייחודי שלנו, אנחנו עוזרים לספר מחדש את הסיפור של החברה ולשדרג את האתר לכזה שישקף את החזון שלה ושל האנשים שמרכיבים אותה, משרת את השיווק, המכירות והתפעול – ומביא גאווה לארגון כולו.