- 26.2.25
- יום רביעי
- 11:00
RICHKID
ההשתתפות ללא עלות
RICHKID מארחת את עומר מילויצקי, יועץ חדשנות ואסטרטגיה דיגיטלית, והבעלים של GUTS & GLORY, לוובינר שבו נחקור איך טכנולוגיות חדשות מעצבות את דפוסי הצריכה שלנו, אילו שינויים חברות לא יכולות להרשות לעצמן להתעלם מהם, ומה תמיד יישאר נכון ורלוונטי – גם בעוד 100 שנה.
JOIN OUR WEBINAR JOIN OUR WEBINAR JOIN OUR WEBINAR
JOIN OUR WEBINAR JOIN OUR WEBINAR JOIN OUR WEBINAR
JOIN OUR WEBINAR JOIN OUR WEBINAR JOIN OUR WEBINAR
ביומיום שלנו ב-Richkid, אנחנו עוסקים בשאלה אחת מרכזית – איך להפוך אתרים למנועי צמיחה.
מתוך העשייה הזו נולדה סדרת הוובינרים שלנו, שנועדה לא רק להעמיק את הידע, אלא גם להמשיך ללמוד, להשתפר, לאתגר את עצמנו ולהבין טוב יותר את המגמות ואת העולם שסביבנו.
הפעם נדבר על מה יישאר חיוני להצלחה בעולם שמשתנה ללא הפסקה.
אחד הכוחות המשמעותיים ביותר שמעצבים מחדש את הדרך שבה חברות פועלות הוא הטכנולוגיה. אבל האם אנחנו באמת מבינים את ההשפעה שלה? האם אנחנו עוצרים לחשוב לא רק על מה שמשתנה, אלא גם על מה שתמיד יישאר נכון – ואיך לשלב בין השניים כדי לבנות חברה שמובילה את השוק?
בדיוק בשביל זה אנחנו מזמינים אתכם לוובינר החדש שלנו:
"מה הטכנולוגיה לא תשנה אף פעם – ולמה זה המפתח לעתיד החברה שלכם?"
בוובינר נארח את עומר מילויצקי, יועץ חדשנות ואסטרטגיה דיגיטלית, והבעלים של GUTS & GLORY. נצלול לעולם שבו טכנולוגיות חדשות מעצבות נורמות, מודלים עסקיים ודפוסי צריכה שמשפיעים על כל היבט של חיינו.
נבין מה מותגים רבים מפספסים לגבי קהל היעד שלהם, איך המעבר הבין-דורי משנה את חוקי המשחק, כיצד טכנולוגיות חדשות מעצבות מחדש את חוויית הלקוח, ומה הם אותם עקרונות עסקיים ואנושיים שתמיד יישארו רלוונטיים – גם בעוד 100 שנה.
בקיצור, נלמד איך לאמץ את החדש – מבלי לאבד את מה שבאמת חשוב.
עומר מילויצקי:
אחרי 20 שנה בתפקידי פיתוח עסקי וחדשנות דיגיטלית בארגונים הגדולים בישראל, ובתפקידו האחרון כשכיר כיהן כ-Chief Digital & Innovation Officer במיטב בית השקעות, עומר יצא לדרך עצמאית והקים את GUTS & GLORY במטרה לסייע וללוות חברות וארגונים להפוך את הדיגיטל למנוע צמיחה אמיתי.
מילויצקי מביא איתו ניסיון עשיר ביזום ובהקמה של מאות מוצרים דיגיטליים, הובלת אסטרטגיות דיגיטליות והטמעת חדשנות. במקביל, הוא חוקר וכותב על העולם המחובר כבר 20 שנה, בין היתר בניוזלטר שבועי ובקבוצת ברודקאסט בוואטסאפ.
הוובינר יתקיים ביום רביעי, ה-26.2.25, בשעה 11:00
אנחנו RICHKID, חברה לתכנון אסטרטגי ובניית אתרים.
אנחנו עובדים עם חברות שחוו צמיחה או שינוי משמעותי, ומבינות שהאתר הקיים שלהן לא מצליח להדביק את הקצב של ההצלחה העסקית שלהן. אנחנו כאן כדי לסגור את הפער הזה.
הצוות שלנו עובד יחד עם מנכ״לים, סמנכ״לי שיווק והנהלות של חברות עם פעילות לוקאלית וגלובלית, בהן סודה סטרים, נספרסו, וואן זירו, נופר אנרגיה, אורמת טכנולוגיות, אלקטרה, דלוייט, טקדה, אינווסטינג, עיריית תל אביב ועוד.
בשילוב התהליך האסטרטגי הייחודי שלנו, אנחנו עוזרים לספר מחדש את הסיפור של החברה ולשדרג את האתר לכזה שישקף את החזון שלה ושל האנשים שמרכיבים אותה, משרת את השיווק, המכירות והתפעול – ומביא גאווה לארגון כולו.