- 29.4.25
- יום שלישי
- 11:00
RICHKID
ההשתתפות ללא עלות
RICHKID מארחת את עטרה בילר, אסטרטגית מיתוג וסטוריטלר, לשיחה כנה על הקשר הקריטי בין אסטרטגיה לסיפור. מה גורם לאסטרטגיה להיכנס ללב, איך סיפור נכון משנה את הדרך שבה קהל יעד מגיב למותג, ולמה דווקא היום — כשכולם מדברים על דאטה, טירגוט וטכנולוגיה — הסיפור הוא זה שיכול להפוך אנשים לשגרירי מותג.
JOIN OUR WEBINAR JOIN OUR WEBINAR JOIN OUR WEBINAR
JOIN OUR WEBINAR JOIN OUR WEBINAR JOIN OUR WEBINAR
JOIN OUR WEBINAR JOIN OUR WEBINAR JOIN OUR WEBINAR
ביומיום שלנו ב-Richkid, אנחנו עוסקים בשאלה אחת מרכזית – איך להפוך אתרים למנועי צמיחה.
מתוך העשייה הזו נולדה סדרת הוובינרים שלנו, שנועדה לא רק להעמיק את הידע, אלא גם להמשיך ללמוד, להשתפר, לאתגר את עצמנו ולהבין טוב יותר את המגמות ואת העולם שסביבנו.
הפעם נתחיל בשאלה פשוטה: למה אסטרטגיה שנראית נכונה — לא מצליחה לגעת באנשים?
המסר מדויק, ההבטחה חדה, אבל משהו לא קורה. כי כדי לגייס קהל, אסטרטגיה חייבת יותר ממבנה נכון. היא צריכה לייצר חוויה משכנעת. וסיפור טוב הוא מה שמייצר אותה.
סטוריטלינג הוא לא סיפור לפני השינה, וגם לא רק הדרך לספר את ההיסטוריה של המותג. הוא כלי עבודה אסטרטגי — ולעיתים, זה מה שמכריע אם אנשים רק שומעים עליכם… או בוחרים ללכת איתכם.
בדיוק בשביל זה אנחנו מזמינים אתכם לוובינר החדש שלנו:
"איך הופכים קהלי יעד לשגרירי מותג? רמז: זה לא עוד מסר. זה סיפור שאי אפשר להתעלם ממנו"
בוובינר נארח את עטרה בילר, אסטרטגית של מיתוג וסטוריטלר, שמלווה כבר שני עשורים מהלכים גדולים של חברות ומותגים.
יחד נצלול לשאלות האמיתיות: למה סיפור טוב מגייס קהל חזק יותר מכל טירגוט, נבין איך סיפור טוב מעניק לקהל לא רק מידע — אלא חוויה רגשית שהוא לא יכול לעמוד בפניה. נראה איך סיפור מציע פתרון לא דרך מוצר או שירות, אלא דרך משמעות. ואיך הוא מושך אנשים פנימה, מדגיש את היתרונות האוניברסליים של המותג, והופך אותם מקהל לא מחובר — לקהילת אוהדים, ואפילו שגרירים.
מי שלא רוצה בזה — שיקום.
עטרה בילר:
ניהלה מחלקות פלנינג ואסטרטגיה במשרדי פרסום מובילים ובחברת yes. מאז 2008 היא פועלת כעצמאית בתחום הפלנינג האסטרטגי, ואחראית לכמה מהמהלכים הבולטים והמשפיעים ביותר בתחום המיתוג והפרסום. עטרה עושה שימוש במודל ה־storytelling ככלי עבודה שיווקי־עסקי מן המניין, ומשלבת אותו בתהליכי אסטרטגיה עמוקים. היא כותבת טור שבועי באתר "מנהלי שיווק מצייצים", שבו היא מנתחת את האסטרטגיה שמאחורי פרסומות.
בעלת תואר שני (MA) בפסיכולוגיה חברתית־ארגונית מאוניברסיטת בר־אילן.
הוובינר יתקיים ביום שלישי, ה-29.4.25, בשעה 11:00
אנחנו RICHKID, חברה לתכנון אסטרטגי ובניית אתרים.
אנחנו עובדים עם חברות שחוו צמיחה או שינוי משמעותי, ומבינות שהאתר הקיים שלהן לא מצליח להדביק את הקצב של ההצלחה העסקית שלהן. אנחנו כאן כדי לסגור את הפער הזה.
הצוות שלנו עובד יחד עם מנכ״לים, סמנכ״לי שיווק והנהלות של חברות עם פעילות לוקאלית וגלובלית, בהן סודה סטרים, נספרסו, וואן זירו, נופר אנרגיה, אורמת טכנולוגיות, אלקטרה, דלוייט, טקדה, אינווסטינג, עיריית תל אביב ועוד.
בשילוב התהליך האסטרטגי הייחודי שלנו, אנחנו עוזרים לספר מחדש את הסיפור של החברה ולשדרג את האתר לכזה שישקף את החזון שלה ושל האנשים שמרכיבים אותה, משרת את השיווק, המכירות והתפעול – ומביא גאווה לארגון כולו.