מלאו את הפרטים

להרשמה לוובינר
אנא מלאו את טופס - מלאו את הפרטים

ההשתתפות ללא עלות

רמז: זה לא עוד מסר. זה סיפור שאי-אפשר להתעלם ממנו

איך הופכים קהלי יעד לשגרירי מותג?

RICHKID מארחת את עטרה בילר, אסטרטגית מיתוג וסטוריטלר, לשיחה כנה על הקשר הקריטי בין אסטרטגיה לסיפור. מה גורם לאסטרטגיה להיכנס ללב, איך סיפור נכון משנה את הדרך שבה קהל יעד מגיב למותג, ולמה דווקא היום — כשכולם מדברים על דאטה, טירגוט וטכנולוגיה — הסיפור הוא זה שיכול להפוך אנשים לשגרירי מותג.

מנהלת אסטרטגיה

RICHKID

אסטרטגית של מיתוג וסטוריטלר

JOIN OUR WEBINAR JOIN OUR WEBINAR JOIN OUR WEBINAR

JOIN OUR WEBINAR JOIN OUR WEBINAR JOIN OUR WEBINAR

JOIN OUR WEBINAR JOIN OUR WEBINAR JOIN OUR WEBINAR

 

הוובינר

ביומיום שלנו ב-Richkid, אנחנו עוסקים בשאלה אחת מרכזית – איך להפוך אתרים למנועי צמיחה.

מתוך העשייה הזו נולדה סדרת הוובינרים שלנו, שנועדה לא רק להעמיק את הידע, אלא גם להמשיך ללמוד, להשתפר, לאתגר את עצמנו ולהבין טוב יותר את המגמות ואת העולם שסביבנו.

 

הפעם נתחיל בשאלה פשוטה: למה אסטרטגיה שנראית נכונה — לא מצליחה לגעת באנשים?

המסר מדויק, ההבטחה חדה, אבל משהו לא קורה. כי כדי לגייס קהל, אסטרטגיה חייבת יותר ממבנה נכון. היא צריכה לייצר חוויה משכנעת. וסיפור טוב הוא מה שמייצר אותה.

 

סטוריטלינג הוא לא סיפור לפני השינה, וגם לא רק הדרך לספר את ההיסטוריה של המותג. הוא כלי עבודה אסטרטגי — ולעיתים, זה מה שמכריע אם אנשים רק שומעים עליכם… או בוחרים ללכת איתכם.

 

בדיוק בשביל זה אנחנו מזמינים אתכם לוובינר החדש שלנו:

"איך הופכים קהלי יעד לשגרירי מותג? רמז: זה לא עוד מסר. זה סיפור שאי אפשר להתעלם ממנו"

 

בוובינר נארח את עטרה בילר, אסטרטגית של מיתוג וסטוריטלר, שמלווה כבר שני עשורים מהלכים גדולים של חברות ומותגים.

 

יחד נצלול לשאלות האמיתיות: למה סיפור טוב מגייס קהל חזק יותר מכל טירגוט, נבין איך סיפור טוב מעניק לקהל לא רק מידע — אלא חוויה רגשית שהוא לא יכול לעמוד בפניה. נראה איך סיפור מציע פתרון לא דרך מוצר או שירות, אלא דרך משמעות. ואיך הוא מושך אנשים פנימה, מדגיש את היתרונות האוניברסליים של המותג, והופך אותם מקהל לא מחובר — לקהילת אוהדים, ואפילו שגרירים.

 

מי שלא רוצה בזה — שיקום.

 

 

עטרה בילר:

ניהלה מחלקות פלנינג ואסטרטגיה במשרדי פרסום מובילים ובחברת yes. מאז 2008 היא פועלת כעצמאית בתחום הפלנינג האסטרטגי, ואחראית לכמה מהמהלכים הבולטים והמשפיעים ביותר בתחום המיתוג והפרסום. עטרה עושה שימוש במודל ה־storytelling ככלי עבודה שיווקי־עסקי מן המניין, ומשלבת אותו בתהליכי אסטרטגיה עמוקים. היא כותבת טור שבועי באתר "מנהלי שיווק מצייצים", שבו היא מנתחת את האסטרטגיה שמאחורי פרסומות.

 

בעלת תואר שני (MA) בפסיכולוגיה חברתית־ארגונית מאוניברסיטת בר־אילן.

מתי?

הוובינר יתקיים ביום שלישי, ה-29.4.25, בשעה 11:00

 

דוברים

מנהלת אסטרטגיה

RICHKID

אסטרטגית של מיתוג וסטוריטלר

עם מה תצאו מהוובינר

01

איך סיפור טוב יכול להפוך את האסטרטגיה שלכם מכלי תכנוני — לכלי שמניע קהלים לפעולה?

02

למה מסר שיווקי לא מספיק, ואיך יוצרים חיבור רגשי שמייצר נאמנות אמיתית?

03

מה הופך סטוריטלינג לכלי עסקי — ולא רק תקשורתי?

04

איך לבנות מהלך שיווקי שמציע לא רק מוצר — אלא משמעות שאנשים רוצים להיות חלק ממנה?

 

 

 

 

Privacy Policy   Terms & Conditions